3. května 2014

INSTAGRAM: DUBEN


Stejně jako většina mých vrstevníků mám "chytrý telefon", na kterém samozřejmě nesmí chybět Instagram. Je teď velká móda fotit si jídlo, což na mém účtu chybí, protože ve většině případů nemám na focení čas ani náladu - většinou mám akorát hlad, takže se do toho pustím a nemyslím na dělání fotek do mého virtuálního alba. 

Tento měsíc byl ve znamení návštěvy malého-velkého bratránka, oslav, ale samozřejmě také nějakého toho učení. Tak pojďme na to - jak jsem vlastně strávila měsíc duben?

Pilně jsem studovala. // A ještě pilněji jsem se odměňovala.

Byli jsme se podívat na dinosaury. // Byli jsme na hokeji, kde ale "někoho" víc zajímal popkorn.

Na oslavě s přáteli jsem dokonce vyhrála mikinu Captain Morgan. // A pak jsem to odstonala.

Koupila jsem si nové boty na běhání! // Fandila jsem Kometě na Moraváku.



Co vy a Instagram? Máte tuto aplikaci? Baví vás takovéto články alá nakouknutí do cizích životů? 



2 komentáře:

  1. Ehm, ehm... VĚTŠINA! Já mám třeba windows phone a ten instagram nepodporuje :D

    Ale nakouknutí do cizích životů mě baví ohromně. Hehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však proto jsem napsala "většina", ne že bych myslela vyloženě na tebe, ale čekala jsem, že se někdo ozve :)))

      Vymazat