9. května 2014

FILM TIP: Veronica Mars

Přiznávám se, jsem seriálový maniak. Ve své složce "seriály" mám právě teď neuvěřitelných 16 podsložek, kdy každá patří jednomu seriálu, které pravidelně sleduji. Ale to není vše - na externím disku si schovávám ještě "pár" seriálů, ke kterým se vracím, pokud chci zlepšit náladu nebo prostě proto, že je miluju. A jedním z nich je seriál Veronica Mars.

(zdroj)
Seriál Veronica Mars se vysílal v letech 2004 - 2007. Nevím přesně, ve kterém roce přišel k nám, ale pamatuji si, že ho uváděla Nova a jednu dobu byl mým každodenním společníkem po příchodu ze školy. Milovala jsem Veronicu, její smysl pro humor, její detektivní schopnosti a jejího tátu, který mi v některých ohledech připomínal toho mého. Křičela jsem nadšením, když se Veronica dala dohromady s Loganem, a brečela jsem, když se rozešli a Veronica skončila s Pizem, pf! Ještě více jsem ale smutnila, když seriál skončil. 
Jistě si tedy dovedete představit, jaké bylo moje nadšení, když jsem se dozvěděla, že se chystá celovečerní film! S realizací to ale nebylo tak jednoduché, protože chyběly peníze. Mezi fanoušky se ale rozjela sbírka a za nějakou dobu se vybralo 5,7 milionu dolarů, i když byla potřeba pouze třetina. Úžasné! Film se tedy začal natáčet a já jsem na něj zapomněla. Vzpomněla jsem si na něj až nedávno a okamžitě jsem ho musela vidět.

Big boys (zdroj)
Děj filmu se odehrává deset let od konce seriálu, Veronica bydlí s Pizem a je kousek od toho získat skvělou
práci a stát se právničkou. Její život však nabourá telefonát od bývalého přítele Logana Echollse, který je opět - jako za starých (dobrých) časů - v průšvihu a žádá o pomoc. Veronica se tedy vrací do rodného města, setkává se se starými známi a pokouší se očistit Loganovu pověst. Více nebudu prozrazovat, určitě se na film podívejte. Jediné, co si neodpustím, je jedna věta z filmu: Our story is epic. Můžete hádat kdo a kdy tato slova použil.

Řekla bych, že pro fanoušky seriálu, je tento film skoro až povinnost. Ve filmu se to hemží starými postavami a je zde mnoho narážek na seriálovou předlohu. Film ve mně vyvolal tolik vzpomínek a mám samozřejmě chuť podívat se na seriál znovu úplně od začátku. A vlastně proč ne - bude zkouškové, takže bude hafol času, že?! :)

Co vy a seriál Veronica Mars? Znáte? Sledovali jste ho jako já, nebo vás nechal chladnými? A co říkáte na film?

Žádné komentáře:

Okomentovat